Tanda Soal. ??

Assalamualaikum w.b.t.

Terdetik di hatiku, apakah tujuan saya berblog? Perlukah untukku berblog? Penuh tanda tanya. :S



huh *keluh.

Matlamat utama adalah (1) untuk dakwah. *tapi sampai sekarang, berapa sangatlah entri saya berkaitan dakwah
Tapi tak mengapa, insya-Allah, aku akan kemaskini blog ini dari masa ke masa berkaitan apa sahaja. :)

Selain itu,
(2) Saya mahukan lebih ramai kenalan. *Ya, ternyata, kini alhamdulillah saya mempunyai kenalan yang ramai dalam kalangan penulis blog. :) (walaupun tak pernah pergi gathering) lol~

Satu kesilapan (mungkin), adalah kurang update blog ini. Sudahlah lama tidak mengusik, malah bila update, entri entah apa-apa. haha. =.='

Jadi, saya nekad, sekiranya punya masa. InsyaAllah, progresif untuk kemaskini blog ni. :D

Terima kasih kepada yang sudi baca.



Comments

Popular posts from this blog

Efektif dan Efisien

[UPDATE] Senarai Sekolah Agama, Pusat Tahfiz & Pondok Negeri Sembilan

Al-Nasr : Pertolongan