ZahirulOnline di-'review' ???

Ucapan terima kasih kepada Si Budak Banjir kerana telah membuat sebuah review tentang blogku yang tidak seberapa ini. :)

Ya, aku telah direview dan dikritik sedikit oleh beliau. Biasalah, bila direview, pastinya ada sedikit teguran yang membina, betul tak? :)

Gambar tiada kaitan dengan blog beliau


Komentar Aku:

1. Budak Banjir memang suka ambil hati kawan.

2. Blog ini memang untuk perkongsian pendapat dan pandangan daripada saya, yang di pandang dari sudut logik saya, di samping merujuk serba sedikit pada kitab-kitab agama, termasuklah Al-Quran.

3. Entri tentang hari lahir beliau, memang aku buatkan khas untuk beliau. (*alasannya: dia lahir ketika orang semua cuti, jadi, memang ramai la akan wish. Jadi, aku ambil kesempatan untuk membuat kelainan kepada beliau pada ulang tahun kelahiran ke-18 beliau. ^_^)
Petikan blog beliau:
Paling aku terharu time dia buat post pasal birthday aku. Melonjak sana sini aku baca. Dia punya terharu sampai sedaya-upaya aku cuba berusaha untuk nangis. Malangnya, tidak!
4. Yang pasal peraturan tu, lumrah la, mana-mana blogpun ada juga yang buat. Ia berfungsi sebagai declaimer (betul ke ejaan ni. =.=') la...

5. Nak tahu arikel sebenar: jom baca beliau punya blog di:
http://afdhalfikri.blogspot.com/2011/12/blogger-hot-2-18.html

P/s: Selamat Tahun Baharu 2012 !!

Comments

hawiz said…
waaa...untung tol.
Zahirul Nukman said…
@hawiz
Ala, blog kite ni xde la xsehebat blog abang hawiz ~ :)

Popular posts from this blog

Efektif dan Efisien

[UPDATE] Senarai Sekolah Agama, Pusat Tahfiz & Pondok Negeri Sembilan

Al-Nasr : Pertolongan