Kenangan 2011 #Manis?

Asssalamualaikum w.b.t.

Malam-malam begini, suka saya berkongsi pengalaman dan gambar yang sempat diambil sepanjang tahun ini. :)

Setiap daripada kita pasti ada kenangn manis yang tersendiri. maka, saya juga mempunyai kenangan indah tahun ini. :)

Berikut adalah antara peristiwa yang tidak dapat saya lupakan sepanjang tahun ini.. (*tak ikut urutan masa)

MANIS ^^

1) Dapat mak saudara baru. ^^ Puan Mashitah Ahmad
*aku hanya seorang penangkap gambar.
Selepas akad nikah ::Afizan Annuar & Mashitah Ahmad


2) Kembara Ibnu Battutah 2011 (Rombongan lawatan ke Kuching ^^)
Pengalaman pertama saya ke Kuching, Sarawak !!!

Dalam Kapal Terbang Firefly ^^ (Saya (berkopiah) bersama Aslam (kiri) dan Abdullah (kanan)^^)

3) Lawatan ke MITIB Klang. :)
Jumpa kawan lama. Muzammil Murad.

Duduk bersebelahan Izzat Qiwam, pemuda hebat ^^

4) Kem Sinergi 2011 anjuran KUIM, Melaka. Di buat di Saujana Asahan Ledang Melaka.
#bertemu Ustaz Don Daniyal Don Beyajid

Bergambar bersama Ustaz Don Daniyal. ^^


5) Ekspedisi Ilmu III anjuran UBK ITQAN 2011
*Ikhtiar Hidup - proses bagaiman hidup mencari rezeki dengan hanya berbekalkan RM5 !!
#muhasabahdirikitabetapakitatidakbersyukur

Bergambar di belakang kedai *selepas membasuh pinggan mangkuk kedai :)


Antara yang termanis dalam hidup saya sepanjang tahun ini. :)) anda pula?

#Sebaik-baik perancangan adalah Perancangan ALLAH. Maka, redhalah atas kurniaannya. :)

Comments

Popular posts from this blog

Efektif dan Efisien

[UPDATE] Senarai Sekolah Agama, Pusat Tahfiz & Pondok Negeri Sembilan

Al-Nasr : Pertolongan