Segmen Bloglist MemoriSeorangMuda 2011


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

OK, kali ini saya mahu menyertai bloglist dari blog MemoriSeorangMuda yang dianjurkan oleh Bro Afizz

Tujuan:
>saya nak turut serta dalam bloglist Bro Afizz ni sebeb saya mahu tingkatkan trafik ke blog ini
>saya juga mahu mempromosikan blog Bro ni untuk kawan2 saya pula ^___^

OK tu je...

owh lupe pula: ni list blog yang ditag:

> M.I.O
> Cikgu Farha
> Mufarwa

OK..siap...
p/s: alamak!!! dah petang !!! sempat lagi x nie... adesss ^__^

Comments

Afizz said…
wah...terima kasih ;) . Entri yang ringkas dan padat
PuteraMadani said…
ok.. same2...

tq kembali.... harap2 tersenarai !!!

Popular posts from this blog

Efektif dan Efisien

[UPDATE] Senarai Sekolah Agama, Pusat Tahfiz & Pondok Negeri Sembilan

Al-Nasr : Pertolongan